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Advertencias para los confesores de los naturales (Primera parte)
M. Ocharte, 1600.
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tolli, ni fi pro aliqua cauſa manifellas viidelis
per illud . t. Cor inthto. 1. Si is qui fraternonii
nar?"Fervos, &c. dicit glo. Auguit. Nos a
cõ"*****ione quemquam prohibere non pollu-
mtis, stili aut ſponte confelium, aut in aliquo
it"F?" io Eccleſiaſtico vel ſeculari nominatunt
atq. conuictum ? Poteſt tamẽ Sacerdos, qui ell
coscius criminis, occulte monere peccatorem
occultum, vel etiam in publico generaliter õ
nes, sic admen fam Domini accedat, ãtequani
de oeccatis pos niteant, & Eccleſia: reconcilia
tur, nam poſt prenitentiam & reconciliationẽ
eris?"! P""blicis peccatoribus non ell commu-
nio Teneganda. I?" "F? pue in art. mortis, vnde
in conc. Carthagineii legitur. Scenicis atque
hsitrionibus, c teriſq! I?" iſ modi perſonis, vel
aPostatis conuerlis ad Deum , reconciliatio
non negetur. fĩec ſanclus Thom. 8. P. q. S"-
Att. '"
I! Vt Ita la obligacion que los naturales tie-
nen de recebir elle dirá ino ſacramento conio
! !" ristianos y como hijos de la Yglejía. I"I"
té I! A ver y eſcuctifiar qual ſea la cauſa de q̃
!"" pocos le reciban, que reſpecio de la m***-
r"F"**' de los que no le reciben,ſon muy P"-
FI""" """ """" """" le quatro razones [li elle, ""
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